Een beetje druk

Ik adviseer al mijn lezers vanavond of morgen nog maar eens lekker buiten de deur te gaan eten. Ik heb even geen tijd voor een recept. Mijn eerste recept komt deze week nog: Konijn met curcuma.

7 responses to “Een beetje druk”

  1. Ilona says :

    Gefeliciteerd met je kookblok!!!

    Is dat net zo lekker als dat konijn van toen?

  2. pawi says :

    Mooie opzet, langzaam opbouwen tot je met het recept komt. Tatataa!
    Je kunt nu ook naar Drasties.com met je blog, ideetje?

  3. Marilou says :

    Hallo Lummel, dus hier hang je uit als je niet op Drasties etc. zit.
    Het wordt toch hopelijk wel een Chinees konijn hè!

    • delallendelummel says :

      ik zal aan de konijnenboer om een chinees exemplaar vragen Marilou.

      Bij Katwijk zwom een nat konijn
      temidden van een school tonijn
      tja zei het beest dat tomt ervan
      als je de ta niet zeggen kan

      Gelukkig zit er geen ‘r’ in konijn

Geef een reactie

