morgen eieren in wijn, een recept van mijn schoonmoeder

En omdat het van mijn schoonmoeder komt, die een echte Bourgondische, maar vooral mijn schoonmoeder is, zijn jullie verplicht het uit te proberen en het heerlijk te vinden. (dat zal niet moeilijk worden want het is heerlijk). Ik zal het recept rijkelijk van foto’s voorzien.

6 responses to “morgen eieren in wijn, een recept van mijn schoonmoeder”

  1. Jammerende Jurk says :

    Zeg Lummel, geef ik je een keer een lekker recept van garnalensoep, dan plaats je het niet. Ik dat dat je wel van dit soort eten hield……..???

  2. cor says :

    Ik zal een dezer dagen eens een Thais recept opsturen. Een toetje misschien?

  3. delallendelummel says :

    of een echte tom yam kung?

  4. Rob Alberts says :

    Eieren in wijn?

    Vertel smaakt dat?

    Of is het jammer van de wijn.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

