Filegerechten

In de file op weg naar het vrouwtje

bijt men soms heel lang op een houtje

In deze nieuwe rubriek kunt u uw beste file gerechten plaatsen. Wat eet u zoal in de file? Graag wel op rijm, om een traditie voort te zetten.

17 responses to “Filegerechten”

  1. Apiedapie says :

    In de rij
    eet ik graag een ei.

  2. Apiedapie says :

    Verder neem ik ook altijd mee
    een lekkere verse kipfilet.

  3. Apiedapie says :

    Maar in de file op weg naar mijn werk
    zuig ik slechts een fisherman’s friendje, da’s sterk.

  4. Apiedapie says :

    Sta ik in de file op mijn autoped
    dan nooit zonder een patatje met.

  5. Apiedapie says :

    En als u het breed hangen heeft
    probeer dan in de Porsche eens een kreeft.

  6. delallendelummel says :

    In de file naar Terneuzen
    eten mannen uit hun neuzen

  7. Wegwerker says :

    Heel veel auto’s op een rij
    en mijn vriendin vraagt lief ‘sambal bij’?

  8. pawi says :

    In de file op weg naar het mannetje
    hoef je niet te denken aan je pannetje.

  9. Apiedapie says :

    In de file op weg naar mijn wip
    denk ik nooit aan kip.

  10. pawi says :

    De vrouwtjes in de file naar hun mannetjes
    denken aan wat ze nog moeten doen,
    en na een hartelijke welkomstzoen
    gaan ze meestal meteen naar de pannetjes.

  11. Apiedapie says :

    Haastige spoed
    is zelden goed
    op mijn schoot een bak met fastfood.

  12. Apiedapie says :

    De gnuifmannetjes in de file naar hun wijfjes
    denken aan wat ze nog moeten doen,
    na die hartelijke begroetingszoen
    hop, de trap op, al gaat het dan wat stijfjes.

  13. pawi says :

    Files naar Naarden. Geen kip op straat.
    Ik zou echt niet weten waar dit over gaat.

  14. pawi says :

    Het likkebaardend vrouwtje kwam eindelijk thuis
    en vond daar haar vent onderuitgezakt voor de buis.
    Ze wist wel dat flirten in de file niet mag
    Toch gaf dat haar hoop. Die verdween nu op slag.

  15. ©©,®? says :

    Euh… ‘filegerecht’ is een samengesteld woord,
    schrijf het beter aaneen, zoals het hoort…

    • delallendelummel says :

      bedankt, ik heb het verbeterd. Verbeter me maar raak hoor, ik ben twee jaar geleden begonnen met het bloggen om weer Nederlands te leren. Dit blogje (en Drasties) is de enige link die ik nog met het Nederlands heb.

      • Apiedapie says :

        Grappig, zo is het bij mij ook begonnen, ook zo’n twee/drie jaar geleden, ook om mijn Nederlands op te poetsen. Nou, dat is ons gelukt lummel, we zijn inmiddels wereldberoemde blogschrijvers.

Geef een reactie

