Kippie Kippie

7 responses to “Kippie Kippie”

  1. pawi says :

    Mijn reactie op het achtergrondje van deze kippie kippie lijkt geband te zijn. Huh?

  2. pawi says :

    Grappige serie. Eerst liepen er zes kippen in het gras.

  3. Apiedapie says :

    LOL! En nu vijf + 1. 😀

  4. Apiedapie says :

    Heel merkwaardig, ik scrolde erover heen en het was net alsof er eentje bewoog. Die ene aan de rechterkant. Alsof ze voelt dat zij de volgende is. BRUUT!!! Doe het dan SNEL. Pest die kippen niet zo!!!

    • pawi says :

      🙂
      Bij mij zegt elke kip als ik eroverheen scroll: Kippie 1. Ze vechten onderling maar uit wie als eerste aan de beurt is.

      • Apiedapie says :

        Jij bent NOG gemenerder! Om over die kippen heen te scrollen! Denk je dat dat geen pijn doet soms? Bah! Slacht ze dan snel en pijnloos af. Met een muis over hun kop heen rollen, kun je wel, van lummel had ik het verwacht, maar van jou dus niet, pawi. 😦

Geef een reactie

