Restjes

Ik had geen boodschappen gedaan. De koelkast was akelig leeg. Ik vond een 2 kipfileetjes, 2 grote uien en een stuk kaas. Ik ging aan de slag. Eerst strooide ik tandoori poeder op de kipfileetjes. Ik sneed de 2 uien fijn. Ik bakte de kipfileetjes in een beetje olie. Daarna deed ik de uitjes erbij. het rook meteen lekker in de keuken. Af en toe deed ik een beetje water in de pan. Heel langzaam werd het geheel gaar en ontstond er en lekker sausje. En toen dacht ik aan cheese nan. Ik heb de kaas over het gerecht gerapst. en het door de saus geroerd. Heerlijk: Schandaal of fusion?

dan ook maar een heerlijk oud plaatje opgezet:

Geef een reactie

