Tasty

Hier luisterde ik naar toen ik nog een lummeltje was. Past wel bij het blog vinnik.

Zet u er een lekker receptje onder?

6 responses to “Tasty”

  1. delallendelummel says :

    Er staat nog meer Good Rats muziek op YouTube. Ik heb zelf de LP nog. Die ga ik toch maar eens digitaal maken.

  2. delallendelummel says :

    ik kreeg het idee om ouwe muziek op te zoeken door een artikel van Apiedapie op zijn wordpress blog. Klik maar eens op zijn apekop om er te komen.

  3. delallendelummel says :

    was ook niet slecht, zelfde periode ongeveer

  4. delallendelummel says :

    en niemand vindt dit mooi?

  5. pawi says :

    Mooi, oud maar mooi.
    Het bijpassende recept is natuurlijk water en brood met spinnenkoppen.
    Op Drasties veel te groot, hier lukt mijn poging een kleinere afbeelding te plaatsen…

Geef een reactie

