Droom zacht

7 responses to “Droom zacht”

  1. Lummel says :

    Ik ga weer verder hier. Welke taal? Weet ik nog niet, aten we er een lekker potje van maken

  2. Apiedapie says :

    Hoera! Ik vind het leuk hier!

  3. Anoniem says :

    Voor mij mag het in het Nederlands, lummel, mijn Frans is mal.
    En volgens mij zijn er meer Nederlandstaligen hier.
    Tenzij je een typisch Hollandsch gerecht voor de Fransen wilt plaatsen natuurlijk

  4. Ilona says :

    Voor mij mag het in het Nederlands, lummel, mijn Frans is mal.
    En volgens mij zijn er meer Nederlandstaligen hier.
    Tenzij je een typisch Hollandsch gerecht voor de Fransen wilt plaatsen natuurlijk

  5. Ilona says :

    Nou, mooi is dat. Staat het er dubbel.
    Had eerst mijn naam (opnieuw?) op de verkeerde plek ingevuld.

  6. Apiedapie says :

    Voor mij mag het in het Nederlands, lummel, mijn Frans is mal.
    En volgens mij zijn er meer Nederlandstaligen hier.
    Tenzij je een typisch Hollandsch gerecht voor de Fransen wilt plaatsen natuurlijk

    (ik ben solidair met Ilona, mijn Frans is natuurlijk hartstikke goed, hoor, maar ja, dan klopte het niet meer)

  7. Apie says :

    Toch een prima blog dit? Ziet er mooi uit, de loop komt er zo in. Als we met zijn allen meehelpen.

Geef een reactie

