Kabeljauw met kerrie kokossaus

Image

Ik ben dus dol op kerrie. En ook op kokos. En ook op kabeljauw. En ook op uien.

Dus?

Ik smoorde een paar uitjes. Ik deed er een paar lepels kerriepaté door. En een flinke plas kokosmelk. Toen het lekker pruttelde sneed ik een mooie moot kabeljauw in plakken en hup de pan in. Als de vis gaar is meteen opdienen en opeten.

Jake Bugg Shangri La, what else? Il luister hier al een hele week naar. Grijs gedraaid in één week. (jongeren googlen maar wat dat betekent.)

eet smakelijk

lummel

2 responses to “Kabeljauw met kerrie kokossaus”

  1. lummel says :

    wees gerust, ik hou ook van haring, slagroom en kutsjep, maar ik zal daar nooit een gerecht van maken

  2. lummel says :

    binnenkort bij lummel: parelhoen met citrusvruchten

Geef een reactie

