Gewoon gebakken Bounty

gebakken

Geen haute cuisine vandaag. Maar iets wat uw kinderen ook graag zouden eten. Ik lik hier mijn vingers bij af.

Dar gaatie

120 g botor, 120 g bruine zuiker, 90 g bloem, 180 g bittere chocolade, 3 eieren en 150 g Bounty.

Aan de slag: de eieren met de zuiker kloppen tot een luchtige massa. Nu de gesmolten botor erdoor mengen, alsmede ook de gesmolten chocolade. Snel de bloem erdoormengen. Knijp nu de bounties fijn met je vingers fijn en roer ze door het beslag. Nu in een bakblik met ovenpapier 25 minuten op 180° laten bakken.

Als de sodemieter uit de oven halen en erom vechten met je kinderen.

 

lummel, die dit gepikt heeft van

doriann.blogspot.com

 

 

 

4 responses to “Gewoon gebakken Bounty”

  1. Rob Alberts says :

    Over Schotland hoor ik vaak verhalen van gefrituurde Mars.
    Waar ik mij dan ook niets bij kan voorstellen.
    Maar deze gebakken Bounty proef ik graag eens.
    Mijn voordeel: ik heb zelf geen kinderen …..

    Smakelijke groet,

  2. Rebelse Huisvrouw says :

    Het water loopt me in de mond. God, wat klinkt dit weer lekker zeg.

Geef een reactie

