Prachtig

Dit duurt 44 minuten.
Neem een fles van wat u graag drinkt.

lummel

10 responses to “Prachtig”

  1. lummel says :

    Mule Variations, een van de mooiste laten die ik ooit gehoord heb. En dat ontdekte ik live vanavond.

  2. Rob Alberts says :

    Mag ik die fles nog even dicht laten?
    Het is mij er te vroeg voor ……

    De muziek zal ik zonder beluisteren.

    Vriendelijke groet,

  3. Rob Alberts says :

    Ook ’s morgens klinkt het geweldig.
    Vrolijke groet,

    • pawi says :

      Nou maar hopen dat die komkommersoep hier terecht komt…De enige echte site waar recepten zonder snieren worden verwelkomd. Op drasties en de buren word je afgerekend, de buren doen nu enthousiast maar ik ken ze langer dan vandaag.

      Vergeet het muziekje niet Rob! Dat maakt deze site tot wattie is.
      Minstgelezen maar meestgewaardeerd, alleen al door intimi.

      • lummel says :

        Helemaal met je eens pawi

      • Rob Alberts says :

        Pittige komkommersoep voor een rustig avondmaal, daar ben ik voor te porren.

        Zonnige zomergroet,

      • pawi says :

        Bij nader inzien was het waarschijnlijk overdrachtelijk bedoeld, die komkommersoep met peper. Het zou je sieren als je ook werkelijk een recept inzendt, Rob. Iets gazpacho achtigs?

      • Rob Alberts says :

        Het recept voor komkommersoep is in de maak. Het wordt nog de over verhitte zomer op mijn blog gepubliceerd. Ik probeer te onthouden dat ik jullie dan een linkje of likje toestuur.

        Smakelijke groet,

  4. pawi says :

    Binnenkort een recept met komkommer op lummel of drasties! Ze zijn nu goed en goedkoop, dat is alleen al een reden. Maar geen soep, Rob, ik zal het gras niet voor je voeten wegmaaien.

Geef een reactie

