Chinese grapefruit

zlaatje

Vanochtend zag ik op een blog een recept met avocado en chinese grapefuit. Ik had nog nooit van chinese grapefruit gehoord.

Toen ging ik naar de film. (Exodus)

Na de film snel boodschappen doen in de supermarkt. En wat zie ik? Avocado en chinese grapefuit. Dat kan geen toeval zijn. Ik kocht dus een avocado, een chinese grapefruit en een plak oude kaas. In december kan je oude goudse kaas vinden in de supermarkt.

Aan de slag

Snij de avocado aan dobbelsteentjes. De kaas ook. Nu de chinese grapefruit van zijn schil ontdoen, en de partjes ook in stukkies snijden. Op een bordje leggen. Pers een halve citroen, een plasje olijfolie, een beetje peper en giet dit over uw slaatje.

Eet het op!

 

lummel

genieten met the offspring

3 responses to “Chinese grapefruit”

  1. lummel says :

    chinese grapefuit is zoeter dan de grapefruits die ik eerder kocht. Niet zo bitter dus. Heel lekkel!

  2. Rebelse Huisvrouw says :

    Had er ook nog nooit van gehoord, chinese grapefruit. Klinkt op zich – natuurlijk! – weer heel smakelijk! Offspring klinkt trouwens ook altijd lekker.

Geef een reactie

