Mijn nieuwe speeltje

WordPress is veranderd, en ik verander mee.

Ik ben ooit begonnen met bloggen om mijn Nerderlands weer op peil te brengen. Nu schrijf ik dus dagelijks Nederlands maar spreek het niet zo vaak meer (zeg maar bijna nooit).

Het minst gelezen kookbloog gaat proberen te spreken. Ik ben bezig om te leren hoe ik filmpjes kan maken met meijn I-Dingen. Recepten, muziek, fotoos en mijn commentaar.

Ik heb helaas geen Fred Emmerstem, maar daar kan ik dus nix aan doen.

lummel

13 responses to “Mijn nieuwe speeltje”

  1. lummel says :

    de eerste test is dus gelukt.

  2. Aagje says :

    Wat is dat voor een ding?

  3. TimmerArk says :

    Dit is een boeiende ontwikkeling!

  4. Bertie says :

    Wat een lollig ding, en werkt ook nog!

  5. Anoniem says :

    Ik lach en ik huil tegelijk bedankt voor je vertrouwen en alles ik weet niet wat ik hier allemaal mag zeggen?

  6. pawi says :

    Leuk om je stem te horen, lummel. Ik kijk uit naar je volgende recept, als je het met dit ding van tekst gaat voorzien.

  7. Corja says :

    Leuk! Ik dacht eerst dat dat apparaat de onderkant van een blender was!

  8. Rob Alberts says :

    Jammer de opmaak komt niet op mijn beeldscherm.
    Het filmpje werkt ook al niet.

    Ben ik te ouderwets ???

    Vriendelijke groet,

  9. Ilona says :

    Wat mudderren! Straks wordt dit nog het meest beluisterde kookblog ter wereld. Succes!

Geef een reactie

