Uitsluitsel

De telefoon stond niet stil. Wat is dit vroeg men mij.

nasi7

Het is een oven. Een halogeen hete lucht draaiende oven. Het is als zo vaak weer ens een krijgertje. Ik heb een klein bedrijfje en ik koop al mijn kantoorspulletjes online. Er zijn heel veel van die bedrijven dus ze concureren elkaar met kadootjes. Handdoeken, badjassen, en keukendingen. De meeste kadootjes vertrekken bij mij als kadootjes 😉

Maar sommigen blijven hangen. Zoals de ijsmachine waar ik al eerder over schreef.

Dit ding kan alles wat uw oven ook kan, maar dan zonder vet. Kip, en tartaartjes gaan prima. De rest niet echt. Heeft u goede ideeen en/of ervaringen met dit ding? Schrijf het me. Ik persoonlijk raad het u niet aan om zo’n ding te kopen.

Op de foto ziet u een satehtje dat ik met het ding heb gemaakt. De saus is van Ilona/NaNoNé en de nasi van het Conimex boekje en het ei hoort erbij.

Ik plaats twee filmpjes van het ding in actie en beloof met mijn hand op mijn hart dat ik nooooooit meer zulke ongein op het blog plaats

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 responses to “Uitsluitsel”

  1. lummel says :

    Ik schaam me wild voor wat ik hier publiceer. Maar ik ben aan het leren. Dit weekend ga ik proberen met mijn I-Phone een film te editten. Dat schijnt te kunnen dus dat moet me lukken.
    KIP!

  2. Rob Alberts says :

    Het bordje spreekt mij niet aan.
    Het apparaat doet mij ook weinig.

    Misschien ben ik te ouderwets?

    Regenachtige groet,

  3. Bertie says :

    Likkebaardend kijk ik naar de foto maar dat lukt zonder deze oven ook toch?.
    Het dingt ziet er futuristisch uit, weet je wel zeker dat ET er niet stiekem woont?

  4. lummel says :

    de reacties van ‘anoniem’ staan vanaf heden in de wacht. Ik bekijk per keer of ik het doorlaat. Maar ik kijk niet iedere dag.

Geef een reactie

